Μήνυμα Marketing course

  Marketing Message Video course

3) Η εποχή των 4 sec

Η "προσοχή" (attention span) των πελατών μας όλο και μειώνεται!

Όταν κάποιος βρεθεί στην σελίδα μας και μέσα στα πρώτα 4 sec - Δεν καταλάβει τι είναι αυτή η σελίδα και τι θα πάρειθα χάσει το ενδιαφέρον του και θα φύγει. 

Οπότε το ερώτημα είναι – τι κάνουμε με αυτόν τον χρόνο; Ποιο μήνυμα πρέπει να «μεταδώσουμε» προς τα έξω;

Αν δεν μπορούμε να «πουλήσουμε» μέσα σε 4 δευτερόλεπτα – κάτι κάνουμε λάθος.

Εγώ. Εσείς. Όλοι μας.